Estetiska verksamheter

Södertälje

Estetiska verksamheter på Foucaultgymnasiet

Estetiska verksamheter på Foucaultgymnasiet i Södertälje

Gillar du att hålla på med konst, drama och musik? Då är Estetiska verksamheter på Foucaultgymnasiet i Södertälje ett bra program för dig! Här få du uttrycka dig kreativt och du lär dig mer inom skapande verksamheter.

Målet med utbildningen Estetiska verksamheter är att utveckla dina konstnärliga färdigheter inom till exempel:

• bild
  • drama
  • foto
  • musik
  • film
  • layout

När du går Estetiska verksamheter på Foucaultgymnasiet kan du få vara med i olika konstnärliga projekt och du förbereds för fortsatta studier efter gymnasiesärskolan.

Läs mer om Njudungsgymnasiets gymnasiesärskola

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill veta mer om Estetiska verksamheter så kommer skolan att kontakta dig.

Kontaktuppgifter till Foucaultgymnasiet

Foucaultgymnasiet