Samarbeta med anpassadgymnasieskola.se

Öka kännedomen om er skola genom marknadsföring. Vi på anpassadgymnasieskola.se hjälper er att nå ut med information till elever och föräldrar.

Gör era program sökbara

Gör information om er skola och era program lättillgänglig för elever och få kontaktinformation från intresserade elever genom era skol- och programsidor på anpassadgymnasieskola.se.

Kom i kontakt med intresserade elever

Vår kommunikationsavdelning hjälper dig att skapa och skriva unika sidor för din skola och dess program. Det gör att ni kan få kontakt med rätt typ av elev vid rätt tillfälle.

Samarbeta med gymnasiesärskola.se
Skulle du vilja lista dina utbildningar för ökad exponering på gymnasiesärskola.se? Fyll i formuläret så kommer en av våra medarbetare kontakta dig och berätta vad vi gör och hur vi kan hjälpa just dig och din skola.
This field is used for controlling automatic form submits. Please leave it blank:
Din information är säker hos oss, vi kommer aldrig att dela med oss av den och lägger inte till dig i några mejllistor.