Administration, handel och varuhantering

Fridegårdsgymnasiet anpassad gymnasieskola
Bålsta
3 Elever/pedagog

Administration, handel och varuhantering på Fridegårdsgymnasiet anpassad gymnasieskola

Administration, handel och varuhantering på Fridegårdsgymnasiet gymnasiesärskolaPå Fridegårdsgymnasiets program för Administration, handel och varuhantering får du grundläggande kunskaper inom administration, handel och varuhantering. Du förbereds för arbete med till exempel enklare administrativa arbetsuppgifter, praktisk marknadsföring och enklare dokumentation.

Skolans programfördjupningar inom programmet är:

• Inom området administration
  • Inom området handel

På programmet lär du dig att kommunicera med kunder och ger bra service. Det är viktigt om man vill jobba med människor, till exempel i en butik.

Teori och praktik

Efter avslutad utbildning ska du ha tillräckligt med kunskaper inom området administration eller handel. Skolan blandar teori lektioner med praktiska arbetsuppgifter för att uppnå målen för respektive kurs.

Läs mer om Min skola

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill veta mer om Administration, handel och varuhantering så kommer skolan att kontakta dig.

Skolrecensioner

Kontaktuppgifter till Fridegårdsgymnasiet anpassad gymnasieskola