Hotell, restaurang och bageri

Ystad Gymnasium gymnasiesärskola
Ystad

Hotell, restaurang och bageri på Ystad Gymnasium gymnasiesärskola

Hotell, restaurang och bageri på Ystad gymnasium

Gymnasiesärskolans nationella program är fyraårigt och vänder sig till dig med intellektuell funktionsvariation. På Ystad Gymnasium finns fem yrkesinriktade nationella program. Som elev får du en god grund för att söka arbete, studera vidare och kunna delta aktivt i samhället. Om du vill veta mer om de olika programmen kan du läsa mer på vår hemsida. Minst 22 veckors arbetsplatsförlagt lärande (APL) ingår. Utbildningen avslutas med ett gymnasiesärskolearbete. Mer information om de olika programmen finns på vår hemsida.

Läs mer om Ystad Gymnasium

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill veta mer om Hotell, restaurang och bageri så kommer skolan att kontakta dig.

Kontaktuppgifter till Ystad Gymnasium gymnasiesärskola

Ystad Gymnasium gymnasiesärskola