Administration, handel och varuhantering

Foucaultgymnasiet
Södertälje

Administration, handel och varuhantering på Foucaultgymnasiet

Skulle du vilja jobba i en affär? Tycker du om att hantera varor, möta andra människor eller kanske arbeta med administration? I så fall kan Foucaultgymnasiets program för Administration, handel och varuhantering vara något för dig!

Målet med programmet är att du ska få de baskunskaper du behöver för att kunna arbeta inom dessa områden. Du förbereds för enklare arbete med administrativa uppgifter, praktisk marknadsföring och dokumentation. Du får också öva på att kommunicera och samverka med andra människor.

Läs mer om Njudungsgymnasiets gymnasiesärskola

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill veta mer om Administration, handel och varuhantering så kommer skolan att kontakta dig.

Kontaktuppgifter till Foucaultgymnasiet

Foucaultgymnasiet