Välkommen till Sågbäcksgymnasiets anpassade gymnasieskola i Huddinge!

Välkommen till Sågbäcksgymnasiets anpassade gymnasieskola i Huddinge
På Sågbäcksgymnasiets anpassade gymnasieskola finns Programmet för hotell, restaurang och bageri samt Programmet för fordonsvård och godshantering.

Skolan ligger drygt 1 km från pendeltågsstationen och du tar dig lätt hit med buss 172 från Huddinge station. På skolan läser du i små grupper: Totalt går 25-30 elever hos oss, fördelade på fyra årskurser.

Den anpassade gymnasieskolan arbetar mycket tillsammans med elever på skolans övriga program.

Sågbäcksgymnasiet Anpassad gymnasieskola

Huddingevägen 352
14185 Huddinge

www.sagbacksgymnasiet.se

Sågbäcksgymnasiet på Facebook

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill bli kontaktad av Sågbäcksgymnasiet Anpassad gymnasieskola.

Här kan du ställa frågor om Sågbäcksgymnasiet Anpassad gymnasieskola och deras program.

Bli den första att ställa en fråga!

» Ställ ny fråga