Administration, handel och varuhantering

Höghammargymnasiet
Bollnäs

Administration, handel och varuhantering på Höghammargymnasiet

Programmet för administration, handel och varuhantering

På Höghammargymnasiet i Bollnäs kan du gå programmet för administration, handel och varuhantering. Inom programmet driver skolan ett café, ett tryckeri och en affär med kontorsmaterial.

Programmet ger dig grundläggande kunskaper inom administration, handel och varuhantering. Du förbereds för att jobba med till exempel enklare administrativa uppgifter, praktisk marknadsföring och enklare dokumentation.

Du får också lära dig att ge service och att kommunicera och samverka med kunder.

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill veta mer om Administration, handel och varuhantering så kommer skolan att kontakta dig.

Kontaktuppgifter till Höghammargymnasiet

Höghammargymnasiet