Programmet för hotell, restaurang och bageri

Burgården gymnasiesärskola
Göteborg

Programmet för hotell, restaurang och bageri på Burgården gymnasiesärskola

Programmet för hotell, restaurang och bageri

Köken där du får öva på matlagning är stora och välutrustade. En dag i veckan har skolan en lunchrestaurang där utomstående gäster kan beställa en trerätters lunch, tillagad och serverad av eleverna på skolan. Du får också praktisk träning på gymnasiesärskolans eget konferenshotell - Hotell Kusten - i Majorna. Där får du möta gäster i hotelldelen, konferenslokalerna, restaurangen och relaxavdelningen. Du har branschkunnig personal och vana lärare som hjälper och stöttar dig.

Läs mer om Njudungsgymnasiets gymnasiesärskola

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill veta mer om Programmet för hotell, restaurang och bageri så kommer skolan att kontakta dig.

Kontaktuppgifter till Burgården gymnasiesärskola

Burgården gymnasiesärskola