Personaltäthet: 3 Elever/pedagog

Kung Saga Gymnasium - En skola att längta till

Kung Saga Gymnasium är den lilla skolan för dig som gillar musik, teater, dans och bild. Kung Saga gymnasium ligger på Telefonplan i centrala Stockholm och är för dig som är inskriven i anpassad skola och som gillar att skriva låtar, spela in i studio eller göra föreställningar för publik. För dig som tycker om att möta och samarbeta med många olika sorters människor.

Estetiska verksamheter

Här nedanför ser du recensioner av skolan. Du kan skriva en egen recension genom att klicka på knappen.
träd

elev

jag trivs sjukt bra på min skola och det är engagerade lärare och träffat härliga och snälla kompisar. jag trivs för bra på skolan så jag vill inte sluta skola. men ändå vill jag ta studenten.

Telefonplan 3
126 37 Hägersten